*دوست دارم خیلی زیاد*I LOVE YOU VERY MUCH


ஜღஜدوستی وعشق ஜღஜ

عاشقانه.تصاویرزیباو..........

 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

نگینــ -
ساعت12:37---24 مرداد 1391

اِمشبـــ بــﮧ میهمــانے تــو مے آیـَـمـــ

نــﮧ چشــماטּ فریــبَنـבهـ اتــــ

و نــﮧ لبــاטּ تَبـבارتـــ را مے خـواهـَـمـــ

مـَـرا آغـُـوشے بــﮧ وُسـعتـــ בستــانتـــ کافــے ستــــ

בلـَـمـــ گــرفــتــﮧ

غــمــ هــایمـــ را بــغل کــטּ


نگینــ -
ساعت12:35---24 مرداد 1391
وقــتــے حرفــ میــزنــے

مـے شــود فهـــمید دروغـــ اســت

یــا راســتـــ

مهــمــ نیــسـتـــ هــرچقــدر هــمــ

در دروغـــ گـویـے مهــارتـــ داشـــتــه بــاشـے

چشمـــانتــ تمـامــ ماجــرا را

زیــر نویــس مـے کــند .. .. ..


نگینــ -
ساعت12:32---24 مرداد 1391
+ وب ـت خیلی ن_ازه

+ ب ـه من_م سر بزن


علی
ساعت10:21---12 فروردين 1391
سيــــــــــگــــــار داريـــد؟؟؟
ميخـــواهـــم خـــاطـــره دود کـــنـــم ....!!!!



بر تــمام قبر هاي اين شهر
بوسه بزن
شـــــــــايد به ياد بياوري
کجـــــــــا مرا جا گذاشتي ...
من در تنهـــــــــــا تريــــــــن قـــــــــبر اين شهر خفته ام
صداي کــــــــلاغهـــــــا را مي شنوي .؟
دارند برايم فاتحه مي خوانند.....!!



من مورچه اي را مسخره ميكردم كه
سالها عاشق تفاله چاي بود
خودم را فراموش كردم كه
مدتي عاشق آشغالي بودم كه
فكر ميكردم آدم بود...


خدايـــــــا ...
دستت را از روي Space بردار
بس نيستــــــ
اين همه فــــــــاصله ...؟!


hilda
ساعت17:16---7 فروردين 1391
slm man kheily az ghalebe web khoshaoomad bekhatere entekhabet behet tabik mgm va mozooe webet ham am pasande khoshhal misham be webam biay

علی
ساعت20:16---29 اسفند 1390
مرسی ازاینکه به من سر زدی و خوشحالم که خوشت اومد شبنم خانوم
عید شما هم مبارک
التماس دعا


بهراد
ساعت20:07---10 اسفند 1390
سلام شبنم خانوم...
ببین مشکلی که واسه دوستم پیش اومده رو نمیتونم بگم....
...نه وبلاگم ماله خودمه اما بعضی وقتا دوستم میره تو تنظیماتش دست میبره..
حالا هم به کل ریخته به هم....
دیگه تا فردا درستش میکنم عزیز دلم...
مرسی سر زدی بهم
بازم بیا خوشحال میشم
قربونت برم
بای


کلبه دوستی و عشق
ساعت17:25---10 اسفند 1390
پدری به دخترش میگه: دخترم راجع به

پیشنهاد ازدواجی که بهت داده اند خوب فکرهایت رو

بکن.

دختر گریه کنان میگه: ولی من می خواهم پیش مامانم

باشم.

... پدر: خوب، اونم با خودت ببر

عزیزم.




پاسخ:خیلییییییییی خنده دار بود.


بهراد
ساعت21:37---9 اسفند 1390
سلام عسیسم خوبی؟؟؟
مرسی بابت لینک...منم لینکت کردم عزیز دلم...بازم بیا وبلاگم خوشحال میشم...در ضمن من وبلاگم پره مطلبه اما دیدنش چشم بصیرت میخواد!!!!
شوخی کردم
ناراحت نشیاااا....ببین عزیزم من دارم وبلاگمو تغییر میدم اما متاسفانه واسه دوستم یه اتفاق خیلی بد افتاده و نمیتونه فعلا وبلاگمو درست کنه...واسه همین اینقد بیخود شده..!!
شما به بزرگی خودتون ببخشید خانومی..
بای...بازم سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 9 اسفند 1386برچسب:,ساعت20:9توسط شبنم زیبا | |